fredag 24 augusti 2007

Första raden...

...är alltid den svåraste, sägs det, och det håller jag med om!!
Jag har tittat en hel del på olika bloggar den senaste tiden och alla är ju så proffsgt gjorda, men jag bestämde att jag kunde ju försöka iallafall. Min dotter har hjälpt mig en hel del för jag är helt värdelös när det gäller datorer...Jag måste lära mig nu hur man gör, för hon flyttar hemifrån nästa år, men jag har 1 år på mig :) sen har jag ju min man att ta till när det krånglar till sig.
Jag syr en hel del på min fritid, lappteknik är mitt största intresse, jag syr också Tilda-saker. Tone Finnanger har en helt underbar stil och nu väntar jag på den nya boken som kommer i höst.
För mig är det en bra terapi att få sätta sig ner och planera vad jag ska sy, vilka färger och tyger jag ska ha. Jag arberat inom sjukvården och det är fysiskt o psykiskt tungt, så då är det skönt att få skingra tankarna med en massa färger o tyger :)
Nu har jag fått ner en massa rader skrivna iallafall så nu är jag tydligen igång med detta nya projekt...Käranån, jag har en egen blogg!!

Inga kommentarer: