onsdag 31 oktober 2007

Stackars änglar...

Jag tycker så synd om dessa änglar när dom är utan händer o tittar ner på en massa godis som dom inte kan få tag i. Mina änglar är ju ännu stoppade med papper, men om nån köper dem hoppas jag dom fyller dem med julgodis...


Just i kväll håller jag på med att skrädda o sy mössen och snögubbar ur boken: Jul med Tildas venner. Jag har klart tomte-nissar o kaniner men har ännu inte tagit kort på dem, de kommer lite senare med alla " Hage-engler" som blev klara på våren.

6 kommentarer:

DORIS DAISY sa...

Mycket vackra saker du syr! Tilda -grejerna är fantastiska och böckerna sååå inspirerande.

Elzie sa...

Vilka härliga änglar. Förstår om du tycker synd om dom. En annan kanske skulle behöva ha en "korg" framför sig så så man inte kom åt godiset *s*.
Ha en bra torsdag.
Kram Elzie

Steffi sa...

Wonderful work again!Very nice!

Jes sa...

Vilka underbara figurer du gör, hitta hit via en annan blogg. Hit kommer jag igen :)

Shabby-Roses-Cottage sa...

Oh how sweet !!!
I love Tilda Angels :o)
They looks very very pretty !!!

Love greetings,Patricia

.:Klara:. sa...

Om någon vill köpa dem... skriver du... vart säljer du dessa änglar då? Och pris? De där godisänglarna är helt ljuvliga!