onsdag 12 mars 2008

Påskharar

Påsken närmar sig, bara en vecka kvar till skärtorsdag. Jag pyntar inte så mycket till påsk, björkris o vide tar jag in o hänger några ägg o fjädrar i, sen ska min nya häxa få sitta i köket o så har jag två "potte-harer" som jag gjort för 2 år sen ur "Påske med Tildas venner". Dom här tre gjorde jag i förra veckan, jag vet inte vad jag gör med dom, kanske ger jag bort dom eller nåt annat...

En tunn ståltråd ini öronen gör att man kan forma dom hur man vill.

Jag har köpt kokosfiber som jag gör till kransar, finns i olika mörka o ljusa färger, pärlorna har jag trätt opp på en tunn ståltrål o virat runt kransen. Rosetter runt halsen i samma färg som öronen.

7 kommentarer:

☆Therese sa...

Så stilig :-)
De var jo ordentlig skjønne.

Lappeklipp sa...

Men OJ så fina påskharar du har gjort, så proffsiga.....

Anonym sa...

Vilka sötnosar! :)
Var har du köpt kokosfiber?! Sinooperi, NiruNaru?...

Elzie sa...

Ha, ha! Tycker nästan synd om hararna om bara är halva *s*.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Huset på toppen sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min, det er så hyggelig når noen legger igjen noen spor.

Så mye fint i Tilda du har laget! Helt utrolig hvor mye du har laget.

Kjempeflott altsammen :-)

Jeg har selv laget veldig mye Tilda,og fulgt med i bokene tl Tone Finnanger siden hun kom med den første boken. Kjekt å se at andre har samme hobby som jeg.

Ha en fin dag!
ps. kan jeg linke deg? :-)

Mia sa...

Jeg er så glad i påsken, jeg, synes den er den fineste høytiden (bedre enn jul for meg...) Ikke for det, jeg pynter vel ikke så mye, jeg heller, men noen bjørkeris, litt egg (hos meg går det i "ekte" gårdsegg verpet av ekte høner... synes de er så vakre...) og sjokolade. Og så pastellfarger da. For til påsken tar jeg fram mine pastellfargede duker, tepper og puter igjen, av en eller annen grunn hører de liksom til påsken for meg.

umulie sa...

virkelig fine potteharer Käranån! Jeg ønsker deg en god påske!